Sunday, June 19, 2011

< 271 > Back to Reality

Assalamualaikum...Aku dah selamat sampai ke Mangalore pagi tadi.Kira-kira pukul 10 pagi. Malaysia telah aku tinggalkan bersama cinta dan air mata semata-mata demi cita-cita dan harapan ibu bapa. Ceh,dah 3 tahun duduk India pun masih nak berdrama air mata segala kan?HAHAHA.

Terima kasih Malaysia yang tak pernah berhenti melatih aku menjadi insan yang lebih tabah dan lebih kuat iltizamnya.

Terima kasih kawan-kawan yang sudi meluangkan masa untuk berjumpa.


Terima kasih keluarga dan sanak saudara..atas segalanya. Peace yo!

Terima kasih Allah atas anugerah Islam,Iman dan Ihsan - tiga perkara yang menyebabkan aku masih mahu bernafas dalam rentetan episod kekecewaan dan kesedihan......



Selesai saja berkemas-kemas dan berehat-rehat sedikit,jam 5 petang aku dah menapak ke Hospital Wenlock untuk melihat pesakit-pesakit aku.

Mungkin dengan menyibukkan diri dengan urusan pelajaran, aku akan mampu menghalang rasa kecewa dan duka dari berpanjangan.

Malaysia, bila akan kita bertemu lagi? Aku sendiri pun tak pasti....

Kali ini,tiada janji.

6 comments:

naz said...

bukan janji tapi pasti-david teoh hahahha

Lola MK said...

will u update me dkat skype later?if u hv time..=)

norfaridahanum said...

@naz - bukan janda tapi dara lah!

@lola - surely will.but lambat2 sikit boleh.gonna be a busy week.n i'm too tired to talk about it =(

Lola MK said...

take ur time dear..jst pm me kt fb or skype me je..ape2 pn b strong! =)

cimOt said...

hai doc..

norfaridahanum said...

@lolaMK - surely will =)

@cimot - yo wassup