Saturday, September 24, 2011

KMC Mangalore

Junior aku muatnaik video yang dia buat ni di Facebook. Fotografi&Videografi! Satu lagi kegemaran segelintir pelajar-pelajar dekat sini. Some of the are really good at it though!

Aku kongsikan video ini terutamanya untuk kaum keluarga di rumah yang masih belum ada kesempatan nak menjejakkan kaki ke bumi Mangalore ni One day people,one day you guys will! I miss you all!



Mari sinilah aku bagi description sikit.

0:03 -- Logo KMC Terchinnntaaaaa ni kan!
0:16 -- Auto! Perkhidmatan awam yang selalu aku gunakan. 15rupees(rm1) untuk 1 kilometer pertama. Dulu (2008) 13rupees je.
0:24 -- Lecture hall(more of a classroom size) masa semester ketiga. Memang padat yang amat. Tak suka!
0:44 -- Blackboard ye kawan-kawan.Old school tak?
1:02 -- College bus and van pun tak nak kalah,nak old-school gak!
1:09 -- KMC!
1:14 -- jiran kami,MCODS -Manipal College of Dental Sciences
1:25 -- tugu peringatan Dr. TMA Pai,pengasas Manipal University
1:38 -- keadaan jalanraya depan kolej aku,Lighthouse Hill Road yang sentiasa sibuk dengan kenderaan. Hon-hon kenderaan dah jadi halwa telinga sepanjang sesi kuliah.HOHO
1:39 -- nampak ramai orang berkumpul tepi bas tu?Itulah tempat aku jalankan aktiviti panjat tembok aku.Dulu-dululah.HAHA.
1:43 --Nampak bangunan bertingkat paling belakang sekali tu?Itulah apartment aku! Betul-betul depan kolej kan?
1:45 -- Jalanraya belakang kolej,Balmatta Road. Kolej aku ni duduk atas bukit. Tepi-tepinya memang jalanraya je. Dan library pula menghadap Balmatta Road,boleh tak? Tapi aku selalu kalau pergi library pun duduk yang tingkat bawah tanah punya,sound proof!(ini satu yang aku kagumlah dengan kolej aku).

Terima kasihlah Sakhawi yang upload video ni kat Facebook. Aku nak minta tolong jugak korang kalau rajin pergilah ushar video tu dan tekan LIKE. Entah,junior aku tengah ada misi apa entah.

Bagus juga ada kenalan yang hebat-hebat ilmu teknologi kreatif ni. Senang nanti kalau nak kahwin ke apa ke, boleh hire diorang je.Murah pun murah. Kualiti mungkinlah tak setanding CST,tapi cukuplah sekadar untuk diabadi sebagai memori. Kalau rasa tak cukup,pergilah cekau rm3000, bolehlah hire CST.

Tak tau CST Production? Google sendiri!



2 comments:

anith said...

menariklah vdeo dye!
nak la upah dye! tp suruh dye blaja focus and defocus. mesti lagi cantek!!!

AJ said...

berpada-pada dengan setiap belanja, kerana setiapnya akan disoalkan nanti.

berpada-pada dengan setiap acara, kerana setiapnya akan dibualkan nanti.

Terima kasih berkunjung ya norfaridahanum.