Tuesday, September 22, 2009

< 125 > Syawal 1430H

CUBIT PAHA KIRI,PAHA KANAN TERASA SAMA.ITULAH PERUMPAMAANNYA KITA BERSAUDARA

Tarikh : 22September 2009
Masa : 8pagi-3petang
Tempat: 1)Solat Sunat Aidilfitri
Muslimin-Masjid Idgah/Putih,Masjid Nur & masjid-masjid lain sekitar Mangalore
Muslimat-508,Lobo Prabhu Court,Lighthouse Hill Road,Hampanakatta,Mangalore, Karnataka-575 001, India. [sempat lagi pada siapa-siapa yang nak hantar kad raya.hehe!raya sebulan kan?]
2)Sesi santapan, ramah mesra & drama air mata =)
Sutan Battery Beach,Hall & Recreation Club,Ma
ngalore

Maaf,saya sudah kepenatan. Makan sepenuh hati (dan perut). Bergelak ketawa macam dunia ini kami saja yang punya. Bergambar macam sayalah ratu dunia selayaknya.

Bergembira kerana mereka juga keluarga saya.Terima kasih saudara-saudara Mangalore.Tak lupa yang turun dari nun jauh,Belgaum & nan dekat (apekah??Hari Raya pun teringat roti nan ke?),Manipal untuk memeriahkan sambutan raya kami.[Walaupun M
anipal dah raya awal sehari.Cis!moga-moga kamu bertaqwa]

Makanya,biarkan gambar saja jadi tatapan anda semua.Tiada kudrat untuk berceloteh panjang. [Pandangan dah mula kabur.Nampak bintang katil pink!




manusia-manusia belakang tabir yang bersungguh-sungguh memastikan perut kami kenyang

Chief Chef tahun ini.Tertidur kepenatan..Terima kasih kawan-kawan satu batch.Berjaya juga kita masak.Yeay!

Tradisi hari mulia..bermaaf-maafan sesama kita
takbir raya tidak dilupa...

[sesi bergambar]yang ini kalau lupa memanglah...adoi!
OK,memang tak lupa!HAHAHAHA!

eyh,ada lagik rupanya sesi nih??LOL!
lain sedikit dari tradisi..ada cruise di pagi raya =)

geng satu malaysia
geng satu kepala...[alem,ko ke mana?]

ini satu lagi.jom makan! [sebenarnya nih gambar usai santapan,tapau la apa lagi?]

Bila semua dah selesai,pengerusi hampir nak botak kepala.Tengoklah not rupees di tangannya.Owh,itu bukan duit raya.
[Selamat Hari Raya,Maaf Zahir Batin,Mahfidz *ikhlas nih ikhlas*]

esok jangan malas masuk kuliah ye!HAHAHA!

6 comments:

Azman Sherafath said...

fuhh..best gak raya korng di perantau..cm menarik la gak..

lg bpe tahun kt india anum?

norfaridahanum mad norizan said...

agak best!!!huhuhu!

lagik 4tahun4bulan insyaAllah =)

Noorlaila Mohamed Nor said...

selamat hari raya~
sakan gak noooo
kalah aku kat kg ni
huhu

norfaridahanum mad norizan said...

hahaha!agak r
tapi kg gak best lela owh~~
selamat hari raya gak =)
maaf ye slh silap

Noorlaila Mohamed Nor said...

bila boleh balik raya sini?

norfaridahanum mad norizan said...

nmpknya mcm x kot lela...5 tahun la raya kat sinih.huhu!