Thursday, April 01, 2010

< 189 > AGM 2010 MSAI-Mangalore Chapter

Lately,I've been thinking on what to write here. I think I'm currently suffering from what they say as "writer's block". Whatever.

And tonight,just when I was about to enjoy the social meeting I crave for so long after spending every night in library for the whole week[Chewaahhh],I received this.





So,another one more reason to not posting much updates here?TEEEETTTT!





And there goes another one more fake smile.SNAP!

9 comments:

naz said...

caya lah norfa:) bangga jadi kawan u haha

zuld said...

hahahaha..
congratulation!!! =)

p/s:(saya nak glamer gak!) dah lamer saya x buat keje2 begitu.. zaman skolah slaloo r. =p

sitihawa said...

anum...tahniah. aku tau berat,tp klu de pape nk aku tlg..aku on je.

LiTtLe SoLdieR oF aLmiGhTy said...

phewwwit.. mantap lar setiusaha di raja tu :P
bangga tahap max lar.. rase sampai ke tahap nk bli tiket ke bangalore utk mintak signature =)

pasni sepi lagi arr TT.. majok lak TT nnt.. hehe

rashiD said...

otai m'lore skang..

norfaridahanum said...

thanks semua..tapi tapi,korang tahu tak kita tak nak lah jawatan nih =((((((((((((((((((((

p/s:tp kalo biro kebudayaan kita nk gak ah =p

LiTtLe SoLdieR oF aLmiGhTy said...

sape nk jawatan oitt norfaridahanum.. saya jadi ajk pkp since 1st year.. igt 3rd year dh bley stop.. skali dpt naib bendahari -___- tak pe2.. Allah knows the best.. terima dgn seikhlas ati ye cik norfa :)

ok saya nk jawapan kesenian dan kebudayaan juga kalo ada :P

psenk said...

setiausaha, jangan malas malas.
;p

anith said...

wat keje dgn ikhlas anum..
insyaAllah ok je nnt.. =]