Sunday, December 12, 2010

< 237 > 500 days

Yes,12.12.2010. 500 days.

Away from home.

And I doubt myself in saying that I'm not happy. Despite all my ramblings about this country,after all it's Diversity that we all share in common.








And these are all just a glimpse of it. The glimpse of happiness that will surround you and sends glow onto your face. Life is too short to not to embrace every second of it from now on.....just so you realize. Cheers!

and I,back then 30.7.2008.Completing 2 and half years here. Another 3 years to go.InsyaAllah.

7 comments:

zuld said...

XOXOXOXO.. HAHAHAAHA

anith said...

wahhhhh

loike! =]

*cimOt* said...

cheers babe..

AJ Nismihan said...

dan setiap nafas yang terhembus dari nadi kamu sekelian 500 hari itu pun bukan pergi saja-saja yer tak?

moga kamu ada hal indah yang boleh buat kait dalam hidup untuk yang lepas-lepas, dan kalaupun yang tinggal wujud dulu adalah sakit dan perit dalam hidup, biar saja itu bikin anum yang hari ini lebih anum dari yang dulu.

setiap yang berlalu bukan mahu pergi kosong begitu saja kan?

moga kamu menghargai sekalian yang semampu kamu pandang dan dengar selagi boleh, agar esok sesal hidup bukan satu teman cerita memori remaja.

betul kan hhanum?
ah.
maaf.
ejaan hanum aku ada dua h.
aku mengantuk barangkali.

ya.
barangkali.

*senyum*

Tun Dr Wadie said...

hey sis..hoho bercuti few months now im back...
uiiii bukan bes ka duk india??kaya raya...moscow kekurangan duit elaun..uhuk..sad

enyheartsdiamond said...

nak tengok gambar kak anum pakai sari :)

abgreds said...

best weh bergambo kat sana..senang nak detech kat album...hehe..