Thursday, February 17, 2011

< 248 > Kaki Gunting,Tangan Sotong

Saya sebenarnya dah kembali dari bercuti Selasa yang lalu. Pukul 3 pagi sampai ke Mangalore,dan meneruskan aktiviti sebagai pelajar seperti biasa. Dan di sebelah petangnya,saya menyarung bip "C" dalam keadaan mengantuk dan bertungkus lumus bersama anak buah di padang bola jaring. Sangat bahagia punya penyokong yang bersemangat memberi sorakan sekuat besi waja lantas menyebabkan kami pun bermain mengalahkan hebatnya Proton Waja.Apakah????



Dan hasilnya???


Wohoooooooooooo!tengok sikit jari tunjuk nombor berapa tu.TOINK!Kami menang 17-13 mengalahkan juara bertahan intern/post-graduate students. 
I never knew victory can still smell this sweet despite all the sweat!Thank you,you alllllllsssssss!

4 comments:

| Larasephia | said...

Wahh, nie mesti kuat berlari nie. sbb tu pakai jersi "C" kan? ;) How r u doing girl?

*cimOt* said...

aku tak reti pon maen netball ni..huhuhu

norfa..aku tag mung!!
aku dia & vintage

psenk said...

macam mana pun bob paling comel

norfaridahanum said...

doing fine...tapi ada kusut jugak lara ku sayang..jadi sibuk menyibukkan diri supaya kekusutan itu hilang.dan terus-terusan berlari juga satu cara menguraikan kekusutan.

cimot...mana boleh!!!x cukup jiwa malaysia kalo x main netball nih!hahha.yang itu saya punya teori la tapi..oh ok2,akan ku usahakan tag itu secepat mungkin.

senk,*tangan di dada,mata ke atas*