Sunday, November 13, 2011

Nampaknya....

Nampak macam saya dah tinggalkan blog ini ye...Atau ada yang sudah berfikiran yang saya dah meninggal?

Maaf...kalau ada yang tertunggu-tunggu. Maaf juga kalau ada yang kecewa kerana saya masih bernyawa.Eh?

Alhamdulillah...aku masih bernafas.. Masih survive dalam kesibukan mengulangkaji dan lain-lain hal. Masih punya jiwa untuk menulis di sini. Masih mahu memperbaiki diri di setiap datangnya hari baru.Masih diberi kesempatan untuk mengejar ganjaran dunia dan nikmat syurgaNya.

Aku rindu untuk bercerita...lewat pelbagai kisah dan wasilah yang mendatang...Nantilah,bila semua sesak ini surut, bila semua kalut jadi tersusun dan bila semua yang dipulun menjelmakan penghujung.

Harap masih ada yang mahu untuk terus menanti.. Tunggulah,bersama iringan doa untuk kejayaan aku di sini, dunia dan akhirat nanti.

Salam sayang untuk semuanya,
FARIDAHANUM

1 comment:

cimöt said...

gudlak sayanggggg..