Friday, June 04, 2010

< 199 > Ramai Yang Ingat..

Ramai yang ingat aku suka warna pink,padahal aku dah berikrar nak suka warna biru sampai tua.

Ramai yang ingat aku sangat jaga makan, padahal aku cuma dikurniakan sistem metabolisma yang sangat efisien.Alhamdulillah. [Kalau ikut laporan makmal, hormon kelenjar tiroid aku,lagi 0.7 sahaja nak melangkaui garis normal]

Ramai yang ingat aku membesar sangat "Inggeris",padahal cerita Inggeris yang aku tengok masa kecil hanyalah Charlie Chaplin. Titanic pun sampai sekarang tak pernah tengok.

Ramai yang ingat aku akan cari boyfriend yang kacak-kacak je, tapi sebenarnya, kalau yang kenal ex aku....toink!tapi dia comellahhhhh weyyy.LOL!

Ramai yang ingat aku layan lagu Siti Nurhaliza dan lagu-lagu jiwang yang sewaktu dengannya,padahal yang aku asyik buffer kat YouTube adalah lagu-lagu Avril Lavigne & Shania Twain.

Ramai yang ingat kadang-kadang aku diet sebab nak kurus, padahal aku memang dah kurus lahhhh!!!Kau orang mana tahu kan?

Ramai yang ingat aku happy-go-lucky girl,padahal aku mengharung suka duka hidup yang mungkin lebih dahsyat dari novel. Ya,siapa aku untuk berkata begini kan? Tapi mari ke mari,aku ceritakan,kau pasti tak akan percaya.

Ramai yang ingat aku punyai banyak kawan padahal pada aku, kawan dan kenalan itu sangatlah besar bezanya. Apatah lagi kawan rapat. BFFFFFFFF.

Ramai yang ingat aku suka sempoi-sempoi ala tomboy je,padahal aku sangatlah suka pakai skirt dan kasut tinggi.

Ramai yang ingat aku sangat matang berbanding usia, padahal dalam adik-beradik semua akulah yang paling manja!

Ramai yang ingat aku pandai..Ye la aku kan belajar doktor..TAPI SEBENARNYA, SETIAP KALI EXAM,ADA JE PAPER YANG AKU FAILLLLLLLLLLLL.





Rasa macam nak cakap bahlul kat diri sendiri tahu tak.

TEEEETTTTTTTTT!

14 comments:

anith said...

uish!
hahahaha


no comment!
=p

tp byk yg anith pk bkn mcm org len pk!
erk paham ke?
hhahaha

NAZ said...

ramai orang ingat i pandai, padahal i bodoh belajar sampai tadika jer hahaha.

tapi i tahu u memang pandai, orang semua tahu u pandai. sebab tak semua orang mampu belajar doktor. dan u masih lagi belajar pun doktor.

mana ada juara yang tak pernah kalah. kalau ada bagitahu i. chelsea real madrid yang terang terang bintang nya pun kalah.

psenk said...

sabar ye puan. kite serupa. ramai orang kate kite pandai, paper ade je fail. ramai orang kate kite hensem. saye tak hensem, sedikit comel. *sila sepak laju laju ye*

tapi paling besh dalam post ni, ade orang tu nak cakap ex die comel. LOL~

MomoN said...

Anummmmmmmmmmm
sorrrryyyy dek... macam x membantu awak sgt tadi.... huhuhuhu....

anyway.. bila kita amek medic,
SEMUA org ingat kita pandai..
padahal.. bukan takat fail, tanya soalan biasa2 kat kelas pun xleh jawab...isk isk


LOL @shafiqshahrin. comelll keerrr?

norfaridahanum said...

anith,haruslah anith pk len dr org len..kita dh len citer. ONE BAND ONE SOUND ONE FAMILY


thanks naz..harap masih ada ciri2 juara laa..kalo x,mmg akan jadi senasib dgn liverpool kena bye bye ngan benitez.haha


senk sengal!!!dah mmg DULU sy rasa dia comel.bias la kalo skang nk ubah2 kan. eyh tapi,seorang laki tidak perlukan kecomelan sbg bukti dia lelaki yang bagus.awak pilih. kalo dua2 jugak,isteri anda mmg patut sujud syukur=)


akak,soriiiii!!!masa akak dtg tuh anum br abes klas n mmg sgt emosi.duk tahan2 skalik trus tsunami.lol!malu2.cmne nk jmpa usrah sok nih..waaaaa.thanks kak. ada masanya,kita hanya perlukan telinga.n silap besarlah akak dtg tadik kannnn =pppppppppp

Dr Hana said...

anum!!!

haha, terbaiklah post ni.
tula kan, people often misjudge us.
buat andaian mcm dh knal lame je kn. hoho.

nk jd medic student x smestinya pandai brilliant excellent genius...although rmi gak yg cmtu=p.
yg pnting kne hardworking je especially BEFORE amik medic tu sndiri (spm lah) Malangnya lepas spm kerajinan hilang entah ke mana..hahahaha.-___-""

lama dah tak bagi komen. hihihi

Anonymous said...

Ramai yang ingat dia bodoh sebab pereksa asyik gagal; tapi dia tak tahu yang gagal itu sendiri satu jalan pelajaran hidup.

ramai orang ingat sedih hidup ini satu penyiksaan hidup yang membebankan dan menyesakkan jiwa; tapi dia tak tahu yang benda ini mendekatkan kita pada Maha Pencipta, dan bikin kita jauh dari kehancuran hidup di dunia. Kita lebih banyak berdoa dari hanyut dengan senyum-senyum dunia fana bukan?

dan ramai yang ingat dia tak ada sesiapa melainkan seorang dua; tapi dia tak pernah perasan yang Maha Kuasa ada datangkan dia seorang dua dari entah dunia mana hanya untuk tenteramkan hati dan bikin dunia lebih teratur. kan satu dua ubat penawar sakit lebih baik dari thousand pills of short-term-pain-killer?

dan last sekali

mesti ramai ingat aku ni tak lebih dari stalker yang suka bising2dan tulis panjang2tak pasal2dalam komen box hang kan; sedangkan depa tak tahu yang aku dah anggap hang nih macam kawan baik aku dah dekat sini kan :)

and you may never know that too :)
thats is a-world-ish too :)

norfaridahanum said...

@cleo n lola babes..hugs to u both.


AJ Bro,ini merujuk pada post 200 skalik ek?saje ko x nk komen kt atas tuh kan?toink!ko tak yah kesah ape org kata bro.inikan blog aq dan yg aq tau aq senang ade org yg menegur aq dn bg smngat.tmbh plak dr org yg lebih berusia dan byk mkngaram.kira mcm kau mencemar duli lah melayan kerenah2 adik2 kau yg br nk mmbesar nih. pelik mungkin pelik sbb semua nih dekat blog je.owh well,inikan alaf baru.dah mcm kwn.n x sbr nk balik msia,bawak coklat utk sufia n dgr dia ckp "hye auntie!!!" hahah.

Nurul Athifah said...

"ramai yg ingat aku nih adek , paahal aku ada 3 adek lagi" ;)

norfaridahanum said...

muahahah..ipah keji!jelesssss

Nurul Athifah said...

kenyataan
HAHA

anum ,
blog baru ipah ;)

gogoesgone.blogspot.com

norfaridahanum said...

cis patutlah x leyh bukak.
ngade2 r tukar

Nurul Athifah said...

bese r , na maju jgak :P

Nurul Athifah said...
This comment has been removed by the author.