Wednesday, June 23, 2010

< 205 > You've got posted for surgery posting and you yourself got operated. How does it sound to you? Wow?

Hello everyone!



Errrr...it's me =)











That same girl who walks her path of life with all her strength and smile all the way. God has all the reasons. Have faith in Him, He knows the best.

With Love,
FaridahanumMN

22 comments:

naz said...

hahahahahaahhaahahaha jin mata satu memang cantik :)

AJ Nismihan said...

alhamdulillah.
syukur kamu redho.

sesungguhnya, setiap yang berlaku itu adalah mendekatkan kita dengan-Nya dan syurga-Nya, melainkan kita tidak pandai bersyukur mahupun sabar tabah dengannya.

dan kamu dilihat redho dan tabah.

alhamdulillah.
Ameen

udienjai said...

betul. kau nampak cantik dan sedikit sopan denagn bermata satu TETTT!

anith said...

hahaha anum, wlpn pirate mate satu, xperlu la wat mke sedey!
hahaha tros xjadi nk kesian.. =p


get well soon dear!

zuld said...

hahahaha....

satu benda jer nak komen!

bonia mama lagik class kot!!! hahaha

norfaridahanum said...

naz: lupakan part jin,i amik tang u ckp i cantik je.thanks! =p

AJ,bukan mahu mendabik dada.cumanya,pernah aq tempuh yang lebih getir. tapi,sejujurnya,aq tidak yakin yang aq mampu meredah dunia dgn sebelah mata saja.tabik pada si buta. aku?cukuplah setengah hari saja.

ada yang Dia mahu kita pelajari=)
Amin.

norfaridahanum said...

sudien:sopan itu mungkin sebab telekung kot?dah mcm mek hajah dekat makkah kan? =p

anith:sakitlahhhh!was just trying meng-hepi-kan diri sendri. sila kesian,pls?

apizzz,polaroid anum lagik mahal n kelas gitu =p kem salam dekat mama.cakap,i want an alfio raldo masa kawin nnt.hohoho!hye ma,mama baca kan nih? hohoho

hazimah said...

nape anum operate mata?

norfaridahanum said...

chalazion =(

shazruls said...

apsal main mercun xajak org ni,kan dh kena mata...sian nyerr

Natasha said...

Napa ngan mata anum? :(

norfaridahanum said...

shazruls: aish...mercun tnggu deepavali lah..murah je kat sinih =p


baby: kena bedah sket..occlusion of one of the gland =)

lolalolipoplolita~ said...

trpranjat aku tgk ttibe de muke org mata lalat kt 1st pic tu..hoho..get well soon dear

norfaridahanum said...

hehehe....kamen rider skjap =p
tenkiu tenkiu

sitisyazwan said...

gila r camwhoring dgn mata sebelahhhhhh;)))

norfaridahanum said...

hahahaha...i orang yg paling susah nk camwhore kot.kasik chance lahhhh!

Tokabaut said...

uih....nape jd cmtu??

norfaridahanum said...

dibedah lantas dibedung =p

sitisyazwan said...

siap flying kiss. kalah i dgn u mcm ni punye gmbr. haha:)

norfaridahanum said...

sekali sekala =p

dehaq said...

cuci cuci dosa. :D

norfaridahanum said...

harap harap