Sunday, November 27, 2011

Sweet 23

Sibuk hingga tak dapat nak menulis panjang untuk hari istimewa aku hari ni. TOINK!

Alhamdulillah,menginjak usia 23 tahun sudah hari ini.
Sambutan macam biasa... syukur syukur syukur. Tiada yang lebih besar dari lafaz memujiNya.
Dan aku berharap sangat-sangat yang selama 23 tahun aku bernafas ni, aku masih belum memungkiri janji yang telah aku lafazkan padaNya sebelum aku lahir ke dunia pada pagi 1 Muharram 1410 H bersamaan 3 Ogos 1989. (Poyo pulak bunyinya ni?LOL)

Terima kasih Mama & Ayah untuk segalanya.Percayalah, tak ada yang kurang atau tak cukup yang Ayah dan Mama dah lakukan untuk kitorang. Baru minggu lepas Sir Vishwas cakap "Your parents must have been raising you so well,no?" HAHAHA.

Dan yang lain-lainnya seperti biasalah..Boleh rujuk ke entri aku di 1 Muharram 1432H yang lepas.

Al-Quran tak berjaya dikhatamkan dalam tempoh setahun ni.Sengaja mungkin.InsyaAllah, akan aku khatamkan menjelang hari pernikahan nanti. 


Abang kesayangan saya hantar ni menjelang Maghrib semalam.
Aish, ini lelaki wa sangat sayang maaaaa!


13 comments:

oranglidi said...

wah. slamat harilahir ke23hijrah! hehe

oranglidi said...

jap2.. yang bawahni jemputan kawen hang ka? xleh bukak lak web tu..

نور توفيقة ادريس said...

Anum~

Happy Birthday..
Mesti tgh nervous counting days upon your marriage^^

HabHas said...

anumm...moga bertambah berkat umur2 yg mendatang..

k2r evolution said...

hehe ssoo sweet


>http://pernahterfikir.blogspot.com/

Dzul Helmi said...

sory x post kt wall..ps mgrib smlm trus lena..kltihan handball match shari suntuk..nk hadiah mntk kt apiz k.LOL

norfaridahanum said...

thanks semua =))

@taufiqah :haha.nervous nak exam nih dulu

@HabHasn: u owe me !

@Dzul Helmi : no way laaaahhh..sponsor satu kasut pls?

zuld said...

mengapa aku??? aku nak mintak
hadiah boleh! saya punya dah dekat

Dzul Helmi said...

sponsor ksut???mmg x r hahaha...mntk r kt habhas ek

Anonymous said...

22 kot.

Anonymous said...

eh 23:)

FaridahanumGunaLaptopTikah said...

ah korang tiap2 tahun anum sponsor what????

anonymous, 23 lah according to Hijr! naaahhh..not really important pun. age is just a number. the maturity that comes with it is what counts!

zuld said...

ehh apis sponsor kudrat utk wedding! hahaha